En dag i mitt lilla obetydelsefulla liv

Börja min dag med att försova mig men vakna när tältet trilla ner av alla vindar som vinde utanför dragkedjan.
Sen missa jag min flygandematta till skolan och kom därför försent.
När jag inte trodde att mitt liv kunde bli värre så plingar de i telefonen och Johanna vill träffas och käka lunch.
Då bröt jag ihop totalt :O
Sen så skulle jag och Emma (inte jag utan en annan) skriva ett arbete på engelska, gick väldigt bra faktiskt.
När lunchen sen kom så kom ju Johanna till skolan och åt med mig och mina kompisar.
Sen skrev jag och den andra Emman, som inte är jag, nästan klart vårat arbete.
När dagen sen va slut tog jag min häst och red till Onsjö med Johanna bak på rumpna (på hästen).
Sen fixa hon sitt hår på magen och kamma de rätt och sen åkte vi till bowlingen och åt lite mat (igen).
Och nu precis åkte Victoria, Sanna och Jonas här ifrån och jag skriver denna text om mitt meningslösa liv ;) hihi
Sov gott imorrn är de sova och duschen som gäller för min del coh så får jag väl försöka städa rummet också =) 
Peace

Kommentarer
Postat av: tres

haha jaa eler hur ja e ju kär i han nu förstår du väl!!!
haha du e fö go!

2008-04-17 @ 23:58:23
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0