Film kväll

Sex and the city

Mycket trevlig  kväll. Va på bio med Victoria, Malin, Jennie och Johanna idag.
Men om rätt ska va rätt så va de ju faktiskt igår.
Iaf filmen va väldigt rolig och riktigt bra.
Är nog lite av ett "Sex and the city - fan".
Absolut älskar deras kläder!



Step Up 2 - The Streets

Har vart lite av en film dag idag.
När jag kom hem ifrån bion, som btw min snälla pappa körde hem mig ifrån ist för att behöva ta bussen,
så såg jag på andra filmen för dagen med syrran och hennes pojkvän denna gången.
Fick dock ligga lite på hörnet för att dom skulle få plats att gosa.



Nu är jag sjukt trött och de är kanske inte så konstigt för klockan är ju faktiskt över 2.
Tycker faktiskt att jag har all rätt i världen att vara trött då =)
Sov gott emellan lakarna där hemma nu puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0