Halkan

Imorgon (onsdag) så ska jag äntligen åka iväg och göra den efterlängtade halkan :) 
Ska bli så skönt att få de gjort så man sen kan ta de där efterlängtade körkortet.
LÄNGTAR!!
Dagen idag har vart rätt lugn, min mage va kass idag igen men de är ju inte något nytt längre.
Slappa framför tv:n mest hela dagen och sen åkte jag och pappa och övningskörde lite.
Hämta mamma och åkte till polisen.
Kan meddela att jag ser ut som en förrymd brottsling i mitt nya pass.

Men måste ju ha ett nytt pass för att kunna åka till USA :)
1 månad kvar idag och jag tror att jag ska dö, vill åka NU!
Men vi får väl  se om de släpper in mig i deras land, kanske ser allt för hemsk ut och får åka hem igen ;)
Vet vem...  

Men som sagt imorrn är de halka så jag får sova nu så att jag orkar köra imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0