Ja "/

Jag menar fåglar.
Jag skulle nog göra allt för att vara en fågel.
Skulle nog helst vilja vara en liten gul en.
Gul är ju en rätt fin färg fast de finns ju finare färger men just gula fåglar är väldigt fina.
Man kan flyga vart man vill och sätta sig i vilket fönster man vill och kolla in.
Inte för att jag vill smyga på folk men en viss persons fönster hade man ju lätt satt sig utanför och kikat in.
Bara kika lite och hålla koll på läget lixom.
Nä en fågel skulle man vara, eller iaf ha vingar. 

Förresten så är Johanna rätt blå för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Elakis

usch, fågel`?!??! Skulle du göra allt för att bli en äcklig, slemmis, illaluktande fågel?

Fy satan för duvor. Jag tål mini-fåglar.. öhm.. såna som kvittrar och shit.. MEN USCHA FÖR ALLA ANDRA!

2008-05-06 @ 21:00:48
URL: http://Elakheter.webblogg.se
Postat av: Alice

Hejsan! Vill du vara med och tävla om en design? Spana in vår blogg!
Ha en trevlig kväll!

2008-05-06 @ 21:09:42
URL: http://aliceochmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0