Pizza, cola och sexleksaker

Vart en kort dag i skolan idag vilket är väldigt skönt :)
Börja kl 10 och sluta 11. Sen tog jag och Jenny hennes skönhet och åkte in till thn.
Väl där hämta vi mina nya glasögon. ett par svarta stora saker.
 Så det ser nu ut som om jag går runt med 2 svarta ramar runt ögonen.
Gick och kolla lite affärer, åkte förbi en människa nere i industriområdet och sa hej.
Vägen hem ifrån thn va inte så lång idag utan de gick väldigt fort,
tror de var för att vi skulle hem och äta och båda va fruktansvärt hungriga så....
Köpte var sin pizza på Viking (extra sås) och tog var sin cola och gick ut i regnet där den röda stod och vänta.
Datorn åkte fram väl hemma och när vi satt och åt kolla vi lite på himmelriket.se
(förhoppningsvis så ska jag snart börja som säljare där)
men iaf vi åt pizza sen vart de dags att plugga lite.
Så här sitter vi nu, "pluggar" svenska, ska skriva ett tal tills på torsdag men de ska nog gå bra.

Ska nog fortsätta nu så man blir klar någon gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0