I huvudet

Huvudet känns helt tomt. Och då menar jag riktigt tomt.

Vet inte vad jag ska tänka och tycka om vissa saker nu för tiden.
Glider bara med och säger inte så mycket av vad jag verkligen tycker och känner.
Eller så har jag kanske ingen som riktigt vill lyssna på mina tankar.
Sen vet man ju inte om man kan berätta allt för någon annan heller.
Allt blir bara fel. Mina tankar vandrar iväg tills jag inte fattar vad som händer.

Allt bara glider iväg ifrån mig. Mina känslor och tankar är i en stor, oorganiserad hög.
Utan början och utan slut.

Vet inte vart jag ska börja att leta efter mig själv?
För de känns verkligen som om jag har tappat bort mig själv.
Känner inte igen mig själv längre.
Vad har jag för värderingar? Är dom verkligen samma som förr?
Det känns inte rätt och det skrämmer mig.
Det skrämmer mig verkligen jättemycket att jag inte vet vem jag själv är längre.



Vem är jag?
De ända jag verkar veta just nu är vad jag heter.

Nä ska inte tråka ut er mer nu.
Tack för att ni lyssna iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0